Nasveti za zanositev

Spiješ dovolj tekočine na dan?

Ustrezna hidracija telesa ni nujna le med telesno aktivnostjo, temveč neprestano, saj kronična dehidracija lahko vodi v nastanek številnih težav. Hidracija igra tudi veliko vlogo, ko gre za plodnost moških in žensk ter njihovo zmožnost zanositve.

Zakaj je hidracija tako pomembna?

Veljalo naj bi pravilo, da naj bi popili osem kozarcev vode na dan, saj je voda je ključnega pomena za vzdrževanje osnovnih telesnih funkcij. Si vedela, da je v tvojem telesu približno 55-60 % vode?

Zadosten vnos tekočine pripomore izboljšanju plodnosti in v primeru nosečnosti pripomore tudi k zdravju otroka. Dehidracija lahko povzroči zmanjšano kakovost sperme in manjšo količino semena pri moških, pri ženskah pa lahko dehidracija povzroči slabo zdravje jajčec in manj izločanja cervikalne sluzi. Oba sta ključnega pomena za transport sperme v jajcevode. Ko gre za dehidracijo v ženskem telesu, je reproduktivni sistem prvi, ki trpi, ker ni ključnega pomena za splošno zdravje. Zadosten vnos tekočine, ti bo tako pomagal izboljšati tvoje splošno zdravje in s tem povečal tvojo plodnost.

Voda in zanositev

Ko je jajčece oplojeno potuje do maternice, kjer se nato ugnezdi v sluznico maternice. Z zadostno količino vode boš tako zagotovila, da jo ima tudi dojenček dovolj, od samega trenutka spočetja, saj bo le s tem lahko potekal nemoten proces prenosa hranil zanj v posteljico in mu omogočilo zdrav razvoj. Voda je torej ključnega pomena tudi za preživetje otroka. Številna oplojena jajčeca se ne vsadijo uspešno, kar lahko povzroči zgodnji splav, zato moraš vedeti, da je voda bistvena tudi pri zagotavljanju zdravja tvoje maternice.

Ko zanosiš, se tvoj krvni volumen poveča, saj mora telo hormone prenesti v različne dele telesa, škodljive toksine pa mora izločiti, zato je voda ključ do prenosa teh hormonov po telesu.

Koliko vode moram spiti?

Priporočeni dnevni vnos vode za žensko je 2,2 litra, približno 9 kozarcev, za moškega pa je priporočljivo popiti 3 litre, kar je približno 12 kozarcev. Vse to se lahko razlikuje glede na starost, stopnjo aktivnosti, hrano in tekočino, ki jo zaužiješ, ter zunanje vreme, oziroma temperature. Eden od preprostih načinov, kako ugotoviti, ali si dobro hidrirana, je barva tvojega urina. Če je tvoj urin slamnate barve, svetel, si dobro hidrirana. V kolikor pa je tvoj urin temne barve, to lahko kaže na dehidracijo. Brezbarven urin kaže, da pijete preveč vode in da bi jo morda želeli nekoliko zmanjšati.

Poleg temno obarvanega urina se lahko pojavijo tudi drugi simptomi pri znaku dehidracije, ki jih lahko opaziš:

  • Suhe ustnice
  • Utrujenost
  • Suha koža
  • Razdražljivost
  • Glavoboli

Hidracija je resnično pomembna

V današnjem ritmu življenja je morda včasih težko zagotoviti, da čez dan popiješ dovolj vode, zato se moraš potruditi in si vzeti čas za hidracijo, še posebej, če poskušaš zanositi.

Želimo, da poskrbiš zase in za zadosten vnos tekočine v dnevu, zato smo zate zbrali TOP APLIKACIJE, ki bodo poskrbele, da boš čez dan spila dovolj tekočine in te bodo to tudi opomnile. 😊
  1. My Equa
  2. Plant Nanny
  3. Daily water
  4. Hydro-water drink reminder
  5. Water Alert Pro
  6. Waterlogged — Drink More Water
  7. Daily Water Tracker Reminder
  8. Water Tracker Daily

Na vse objave